Porovnat (0)

Výměna zboží a reklamace


Věnujte prosím pozornost níže uvedeným informacím, jak postupovat při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží zakoupeného na e-shopu Actirun.

Vrácení zboží v 14denní lhůtě

Při nákupu zboží přes internet máte právo jej dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku do 14dnů vrátit bez udání důvodů. Vrácené zboží musí být však neopotřebované, nepoškozené, se vším příslušenstvím a v originálním obalu. Pokud dojde k nějakému opotřebení nebo nedostatku, bude navrácená částka snížena o hodnotu nutnou k uvedení zboží do původního stavu nebo o hodnotu opotřebování, kterou posoudí prodejce.

Ke zboží je nutné přiložit písemnou žádost o odstoupení od Kupní smlouvy, doklad o nákupu, jméno kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen.

Nelze vracet zboží upravené na míru.

Výměna zboží

Pokud Vám nesedí velikost, barva nebo jiná vlastnost zboží, můžete jej ve 14denní lhůtě zaslat zpět na naši adresu a my zboží vyměníme za jiné.

Ke kompletnímu a nepoškozenému zboží přiložte doklad o koupi a připište, za co přesně chcete zboží vyměnit (značka, název, velikost, barva).

Při výměně zboží je zákazníkovi účtováno poštovné (pokud si jej nevyzvedne osobně na prodejně Actisport, Brechtova 7, Brno-Lesná 638 00) a v případě výměny za zboží s jinou hodnotou navrácen přeplatek nebo naopak vyúčtován doplatek.

Reklamace

Není-li uvedeno jinak, je zboží v záruce 24 měsíců od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze výrobní vady zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady, které byly způsobeny zejména neodborným či nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením, mírou obvyklého opotřebení
  • poškození vzniklá: neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením používáním zboží v nevyhovujících podmínkách - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí
  • na zboží mechanicky poškozené zásahem kupujícího do výrobku a také do záručního listu
  • na běžné opotřebení dodaných věcí (nebo jejích dílů) způsobené používáním (kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat)

V případě závady na zakoupeném zboží prosím odešlete zboží řádně zabalené a viditelně označené jako „REKLAMACE“ na adresu prodejny uvedenou níže a ke kompletnímu zboží i s příslušenstvím přidejte kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a Vaše kontaktní údaje (adresu pro zpětné zaslání, tel. číslo). Pokud bylo zboží již v minulosti reklamováno, přiložte prosím i doklad o reklamaci.

K uplatnění reklamace lze využít reklamační formulář.

Zaslání zboží zpět k nám

Zboží je třeba řádně zabalit, označit a odeslat na adresu naší prodejny:

„REKLAMACE“/“VÝMĚNA“/“VRÁCENÍ“
Actisport
Brechtova 7
638 00 Brno-Lesná

Nezasílejte nám zboží k vrácení, výměně nebo reklamaci na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijímat a vrátí se zpět na adresu odesílatele.

Zboží lze samozřejmě donést i osobně na naší prodejnu na stejné adrese.




Záruka vrácení
peněz
Osobní odběr
v Brně ZDARMA
Doprava od 2000 Kč
ZDARMA
Tým
odborníků

Adresa prodejny

Brechtova 27/7
638 00 Brno-sever

Jak se k nám dostanete Zobrazit na mapě

info@actirun.cz
Otevírací doba
listopad - březen:
po–pá10.00–12.00
13.00–19.00
so09.00–12.00
 
duben - říjen:
po–pá10.00–12.00
14.00–18.00
sozavřeno
 
+420 731 431 912
+420 548 522 422